Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

Deklaracja dostępności

Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Deklaracja dostępności” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Deklaracja dostępności

Artykuł

Deklaracja dostępności strony interentowej Gminy Borów

Urząd Gminy Borów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej borow.pl.

Data publikacji strony internetowej: lipiec 2020 r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: styczeń 2023 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Treści nieobjęte przepisami

W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych.

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

linki prowadzące do serwisów zewnętrznych, otwierają się w nowym oknie,

niektóre zdjęcia i grafiki w serwisie nie mają alternatywnych opisów

Wyłączenia

mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,

filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:14 kwietnia 2023 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 14 listopada 2024 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o  Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej

 

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Planujemy na bieżąco przeglądać materiały na naszej stronie i  likwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Pauliny Zarzyckiej — mejlowo p.zarzycka@borow.ug.gov.pl lub telefonicznie 71 39 33 221.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Borów
  • Adres: ul. Konstytucji3 Maja 22, 57-160 Borów,
  • mejl: wojt@borow.ug.gov.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

udostępniamy następujące aplikacje mobilne:

Aplikacja BLISKO jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Wyjątek stanowią wyłączenia wymienione poniżej.

Niedostępne elementy i treści

Grafiki publikowane w aplikacji BLISKO przed 31.01.2022 r. nie zawierają alternatywnej treści.

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 czerwca 2021 r. mogą nie być dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, o które z nich Ci chodzi i jak powinniśmy je dostosować.

Mapy w aplikacji nie są dostępne cyfrowo. Twórca aplikacji korzysta z zewnętrznego dostawcy emapy.com, która nie deklaruje dostępności cyfrowej swoich map. Obecnie na rynku nie ma alternatywnego rozwiązania, które deklarowałoby dostępność cyfrową map. Zgodnie z tym, zapewnienie dostępności funkcji map oznacza bardzo wysokie koszty, które twórca aplikacji ocenił jako „nadmierne obciążenie” opisane w ustawie o dostępności cyfrowej.

Dostępność architektoniczna


Adres siedziby - Urząd Gminy Borów — ul. Konstytcji 3 Maja 22, Borów

Do budynku prowadzą 2 wejścia.

  • od strony parkingu (ul. Konstytucji 3 Maja),
  • od strony ul. Konstytucji 3 Maja,

Do wejścia od strony parkingu prowadzą schody, przy schodach podjazd dla wózków.

Sekretariat znajduje się na pierwszym piętrze w pokoju nr 16. Na parterze przy wejściu od strony parkingu znajduje się telefon dla osób z niepełnosprawnościami.

Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze od strony parkingu. W budynku nie ma windy.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze, na wprost wejścia od strony parkingu.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Eryk Forysiak
Statystyki serwisu
Licznik odwiedzin:1 077 650
Dzisiaj:126
Gości on-line:3
Twoje IP:216.73.216.182

Gmina Borów

ul. Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów
Tel. (71) 39 33 221, (71) 39 33 022
Fax. (71) 39 33 035
e-mail: wojt@borow.ug.gov.pl
NIP: 914-10-02-833
REGON: 000533831
REGON GMINY BORÓW: 931934928

Wpłaty

Wszystkie należności z tytułu podatków i opłat można wpłacać na konto Urzędu Gminy Borów w banku:

Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie
oddział w Borowie
NUMER KONTA:
78 9588 0004 1300 0169 2000 0020

Godziny Otwarcia

pon. - 7.30 do 15.30
wto. - 7.30 do 15.30
śro. - 7.30 do 17.00
czw. - 7.30 do 15.30
pt. - 7.30 do 14.00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.